Sunday, July 20, 2008

A selfish Hedgehog

动物世界里
刺猬 不会无缘无故地去刺伤别人
他 只会在自我保护意识很强时
才会伤了别人
人类世界里
如果刺猬本身 不觉得自己的刺是尖锐的
那我相信他 也不会随意伤害身旁的人

我能原谅他的不成熟
但不能原谅他永远都不成长的处事方法

顺道一提
献给他身旁的LJ脸 -- 你还真他妈的吵
也真高兴发现到其实还蛮多人赞同我的想法

4 comments:

EE aka Jacqueline said...

walao eh~~ hahahaha..
写多点写多点....
hahaha...XD

Janice Phua said...

发生什么事发生什么事? (很八婆我知道可以不用理我的 =s)

btw chinli you did a great job in editing!! my applause to your hardwork!! pui fuk pui fuk. (although i not yet watch the complete version, gonna watch it! still my compliment goes to you & jia hui & others!!!) ^^

静莉 said...

Haha, Janice..very 'EIGHT' ar u. tell u when got chance ^^
Thanks for ur compliment, it's the effort of evryone of us ^^

iris shim said...

haha~
good "駡人的" article~
有同感,有同感~